dinsdag 22 augustus 2017

Modelauto's zonder stress

Modelauto's zonder stress,

Dat gaat beslist op voor dit rijtje modelauto's.

"Hertz verhuurd Fords en andere uitstekende auto's" was jarenlang de slogan van dit wereldwijd opererende auto verhuurbedrijf.
Heden ten dage met 9700 locaties in 150 landen.

Zelf ben ik er ook diverse jaren klant geweest, meestal zakelijk en een enkele keer prive tijdens vakanties in Canada.

Tijdens een beursbezoek (geen NAMAC beurs) kwam ik op de stand van Hertz terecht en viel mijn oog op de wereldbol op wielen.
"die is leuk" was mijn reactie "en ik ben klant bij jullie", wat natuurlijk resulteerde in de wereldbol op wielen voor de verzameling.

In de daar op volgende jaren verscheen er telkens weer een andere "stressbalauto" van Hertz, en uiteraard zijn die ook in de verzameling terecht gekomen.

De Land Rover Freelander, de Nissan Micra, De VW Kever en als laatste het grote wiel.

Er zijn mij geen andere modellen bekend, en ook na contact met Herz heb ik geen andere modellen meer gevonden.

Gewoon een leuk automobiel hebbedingetje, en wat zijn deze makkelijk te verhuizen, ze stuiteren gewoon mee.



Happy collecting and building
Ferry "The Refueler"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten