woensdag 16 augustus 2017

The Refueler takes off.

The Refueler takes off....

Daar zijn we dan van start gegaan. 
Mijn avonturen in verzamel en modelbouwland via een blog publiceren.

Op een regelmatige basis doe ik verslag van modelbouw en verzamelgerelateerde evenementen. 
Op het gebied van modelauto's, plastic modelbouw en modelspoor. Uiteraard ook van mijn eigen aanwinsten en bouwprojecten. Alles aangevuld met foto's en overige informatie.

Het is een prima moment zo eind augustus om de aftrap te geven, vooral omdat de evenementenagenda alweer behoorlijk gevuld is.


Het bouwen, en verzamelen, staat eigenlijk nooit stil bij mij, ook in de zomermaanden komt er altijd wat bij, en is er tijd om te bouwen.
Zeker deze zomer, regen en grijze dagen, ja ik noem dat altijd al "modelbouw weer" en dus het perfecte excuus om achter de bouwtafel plaats te nemen.

Daarnaast moet ik natuurlijk nog vertrouwd raken met het "bloggen" en de mogelijkheden die ik hier heb.

Houd het in de gaten, tips en hints zijn altijd welkom.

Happy collecting and building,

Ferry "The Refueler"


1 opmerking: